TECHNIK REKLAMY 333907

PGF.07. WYKONYWANIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO PGF.08. ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ
Nauka tego zawodu realizowana jest w ramach Kwalifikacyjnego Kursu Zawodowego (KKZ).

 

Technik reklamy to zawód dla osób kreatywnych, wrażliwych artystycznie, komunikatywnych, dążących do samorozwoju. Technik reklamy zajmuje się przygotowaniem, planowaniem kampanii reklamowej oraz opracowaniem strategii komunikacji marki.

Zdobędziesz umiejętności poszukiwane na rynku pracy. Przygotujesz profesjonalną kampanię reklamową z wykorzystaniem różnorodnych technik wizualnych. Podczas zajęć nauczysz się przeprowadzać analizę marketingową, zebrać informację na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań. Przyswoisz wiedzę na temat technik marketingowych, skutecznego PR-u oraz przygotowania oferty reklamowej.

Zajęcia praktyczne z zakresu fotografii, rysunku i grafiki komputerowej pobudzą Twoją kreatywność i zapewniają warsztat niezbędny na twórczych stanowiskach pracy w agencjach reklamowych oraz działach marketingowych

 

Ukończenie jednego z poziomów kwalifikacji skutkuje otrzymaniem certyfikatu o posiadaniu kwalifikacji zawodowych w danym zakresie, a ukończenie obu jest równoznaczne z uzyskaniem tytułu technika. W kwalifikacyjnych kursach zawodowych mogą uczestniczyć wszystkie osoby pełnoletnie, które ukończyły minimum gimnazjum bądź ośmioletnią szkołę podstawową. W celu uzyskania tytułu technika należy mieć ukończoną szkołę średnią. Matura nie jest wymagana.

Przedmiot Ilość godzin*
PGF.07. WYKONYWANIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE TEORETYCZNE
Bezpieczeństwo i higiena pracy w branży reklamowej 20
Komunikacja interpersonalna i społeczna 20
Język angielski zawodowy 20
Podstawy reklamy 70
Zasady tworzenia przekazu reklamowego 70
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE PRAKTYCZNE
Techniki wytwarzania elementów przekazu reklamowego 134
Projektowanie reklamy 134
PGF.08. ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE TEORETYCZNE
Bezpieczeństwo i higiena pracy w branży reklamowej 20
Język angielski zawodowy 20
Zarządzanie kampanią reklamową 40
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE PRAKTYCZNE
Planowanie kampanii reklamowej 80
Realizowanie kampanii reklamowej 80
Skuteczność i efektywność kampanii reklamowej 72
RAZEM 780

PRAKTYKA ZAWODOWA 8 TYGODNI (ŁĄCZNIE 280 GODZIN).

*Ilość godzin w kształceniu zawodowym w formie zaocznej.

Technik reklamy może podjąć pracę w agencjach reklamowych, pracowniach graficznych, drukarniach, punktach poligraficznych, agencjach PR oraz w działach marketingowych każdej firmy. Może także otworzyć własną działalność gospodarczą.

WYNAGRODZENIE

bocheński brzeski chrzanowski dąbrowski gorlicki krakowski limanowski miechowski myślenicki nowosądecki nowotarski olkuski oświęcimski proszowicki suski tarnowski tatrzański wadowicki wielicki Kraków NowySącz Tarnów
Równowaga na rynku pracy
Nadwyżka poszukujących pracy w zawodzie
Deficyt poszukujacych pracy w zawodzie

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. O szczegóły dopytaj w sekretariacie!

PODOBNE KIERUNKI

ZAPISZ SIĘ ONLINE